söndag 11 april 2010

Sköna söndag =)

I förmiddags var jag, Oskar och Gunnar i Borås en sväng. Jag satt mest i bilen eftersom Gunnar somnade på vägen in och vi ville inte väcka honom. Han sov nästan 1,5 timmar i bilen och det behövde han. Natten va sådär. Han va vaken för en gångs skull. Det är konstigt... Innan när han alltid va vakn på natten så gick det mycket bättre, man vänjer sig fort vid att få sova igen ;) På eftermiddagen var vi ute nästan hela tiden. Henke, mamma och pappa kom hit och här är lite bilder från eftermiddagen =)
Henke kom hit för att byta däck och Gunnar "hjälper till" =)
Gunnar hjälpte även pappa att sopa garageinfarten. Skönt att bli av med allt grus, synd bara att det är fullt av grus i gräsmattan från all snö som smält bort.. När mormor kom glömdes allt arbete bort och blev till lek istället ;)
Jag fick lite gjort jag me. Målade grindar så att vi inte behöver vakta varje steg Gunnar tar i trädgården. Nu ska dom bara sättas upp me =)
Oskar inspekterar och bättrar på där jag har "fuskat" ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar