onsdag 28 april 2010

Hormoner

Idag har jag kännt av en släng av hormoner igen.. Dom försvann ett tag, men nu blir jag riktigt irriterad av ingenting och känner mig smått arg hela tiden. Därför är Oskar just nu uppe och nattar Gunnar, kände inte riktigt att min stubin räckte till det idag! Jag försöker ta lugna och djupa andetag och kollar på 2½ män för att bli av med humöret så att kvällen kan bli lite mysig iallafall. Hoppas att godiset jag köpte på ICA Maxi kan pigga upp =)
Ikväll är det stort p-möte på jobbet. Eftersom Oskar precis kom hem och det är nattning för Gunnar så kunde jag inte gå. Det hjälpte ju inte att dom berättade det för oss igår heller. Bra framförhållning där ja! Ska iallafall bli intressant att se vad dom hade att säga imorgon =)

3 kommentarer:

  1. Om du inte är argare än Nasse är det nog inte så farigt ;)

    SvaraRadera
  2. mm. godis! :) det var du värd!

    SvaraRadera