söndag 7 mars 2010

Vecka 16

Idag går jag in i v.16 (av 40 för er som inte vet). Går snart mot halva tiden och tycker fortfarande att tiden bara har sprungit iväg! Nu börjar jag äntligen må lite bättre. Kan fortfarande inte äta för mycket för då mår jag dåligt, men annars är illamåendet så gott som borta! Bebisen är ungefär lika stor som en grapefrukt och jag har redan kännt lite rörelser på kvällen. Inga sparkar, det är för tidigt men om man ligger stilla så kan man känna ett litet sprattel långt inne i magen =) I förra veckan va jag och handlade in lite graviditetskläder, två par byxor och en skjorta. Fick även låna en hel del av Daniéla som oxå var gravid under sommaren så nu tror jag bara att jag behöver en kjol oxå så ska jag nog klara mig. Tröjor och linnen kan man ju köpa var som helst eftersom modet är som det är så finns gravidkläder i varje butik ;) Ps: bilden är lånad av www.gravid.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar