torsdag 4 mars 2010

Så här började det hela (del 7)

11 Feb Vet fortfarande inte om det var magsjuka eller graviditeten som spelade mig ett spratt häromdagen. Det varade bara den dagen och lite granna dagen efter, men då spydde jag aldrig men mådde väldigt dåligt och vågade inte äta nåt vidare.. Va väl uttorkad och hade helt slut på energi. Nu har jag börjat brejka nyheten för dom flesta. Tiden har gått otroligt fort denna gången så jag hade nog kunnat hålla det ett tag till, men det är svårt när man mår så dåligt som jag gör nu för det märks så lätt. Jag mår ju fortfarande dåligt hela dagarna fast idag har det varit aningen bättre så jag hoppas att det snart ska vända. Snart har en tredjedel gått och det är ju helt sjukt, hoppas att det går såhär fort hela tiden =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar