torsdag 4 mars 2010

Så här började det hela (del 3)

6 Jan Det känns så konstigt, overkligt kanske. För det känns ingenting! Förra gången hade jag mensvärk i flera veckor, mådde illa från och till och kunde sova 14 timmar/natt. Nu känns det precis som vanligt, kanske att jag inte känner mig lika sugen på mat/godsaker men annars precis som vanligt. Kanske att hormonerna har börjat spela ett spratt iofs för jag kan va hur irriterad som helst på stackars Oskar ;) Är man inte lika uppmärksam andra gången eller är det kroppen som inte är lika "chockad" utan kanske känner igen tillståndet? Vi får väl se det är ju ännu ganska tidigt så det kanske kommer... Är i v 7 nu och enligt mina beräkningar ska bebis komma nångång i slutet av Augusti. Måste ringa barnmorskan nu i veckan när alla röda dagar är borta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar