tisdag 30 mars 2010

v.19

Nu är det inte så lätt att dölja nån mage längre! Längtar till nästa vecka dock när halva tiden har gått, har varit lite segt i några veckor faktiskt, kommer säkert att bli framflyttad efter ultaljudet me =( Bebis är nu ca 14 cm mellan huvud och stjärt och väger ca 280 g. H*n sparkar och lever rövare där inne ska jag säga. Speciellt när man går och lägger sig då tror h*n att min livmoder är nån jäkla hoppborg ;) Det känns fortfarande inte utåt när h*n sparkar, men det dröjer nog inte länge nu! Jag är glad att jag fortfarande inte har gått upp i vikt! Men Gunnar gick jag ju upp 16 kg och då gick jag inte ens klart så det känns bra! Kan bero på att jag inte har några "cravings" än förutom sura äpplen och det är ju inte så många kcal i dom ;) Tänker mycket på vad det kan va för en krabat därinne. Inte för att det spelar nån som helst roll men det är ju halva nöjet med graviditeten, att gissa och känna efter vad man tror. Vad tror ni? Kille eller tjej? Sätt igång och gissa!!

3 kommentarer:

  1. H*nm får lära sig sparka hårdare till på fredag!!! =)

    SvaraRadera
  2. Jag tror det blir en flicka ^^

    SvaraRadera
  3. Jag tror också på en liten tjej!

    SvaraRadera