torsdag 4 mars 2010

Så här började det hela!

26 dec Idag satt jag och kollade i min kalender.. När var det egentligen mensen skulle komma? Var det inte runt jul? Kollar och kollar. Det var tydligen söndagen innan jul, för 6 dagar sen! Kanske borde göra ett litet test?! Sagt och gjort, klockan ringde efter 2 minuter men när jag tittade på testet hade nåt inte funkat för det syntes ingenting varken där resultatet skall visas eller i "kontrollfönstret". Drygast! Vill ju ha svar.. Mer vätska behövdes antagligen. Jag tog lite vatten bara för att se vad som skulle hända. Väldigt snabbt kom ett starkt plus-tecken fram. Jaha.. Kan man lita på detta nu då? Det borde ju inte visa ett plus med vatten! Kanske nåt fel på testet! Nej på måndag får jag nog åka och köpa ett nytt test!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar