lördag 6 mars 2010

Luftslottet som sprängdes

Igår hyrde vi Luftslottet som sprängdes och såg den här hemma. Tyckte att den va riktigt bra! Många hade sagt att den va sämst av dom tre och att den va väldigt långtråkig, men jag håller inte alls med. Jag tyckte (precis som böckerna) att trean va bäst. Nu ska dom ju snart gå på TV som en serie med och då hoppas jag verkligen att dom tar med allt som dom har missat!! För det är en hel del! Micke ligger ju för tusan med varenda tjej han träffar, det har dom råkat missa ;) Jag missade ju gårdagens Let's Dance, men såg sen att Stefan Sauk åkte ut, SKANDAL!!! Nu tvivlar jag på att jag ska se mer. Han va den enda förutom möjligtvis Claudia Galli som va nåt att ha. En final mellan Molly och Mattias kan kvitta!! Tycker överhuvudtaget (som den Let's dance-expert jag är) att dom har varit ovanligt dåliga iår. Typ ingen som har fått 10:or. Nä jag hoppar Let's Dance från och med nu, ingen kommer att va gladare än Oskar för det ;)

1 kommentar: