söndag 8 april 2012

Shopping

Bild 1 Gunnars nya kläder (förutom en tröja som han har haft på sig sen vi lämnade affären!!
Bild 2 Kerstin fick 2 nya pyjamasar
Bild 3 mina nya kläder :-)

Idag och igår har vi haft familjedagar :-) shopping, djurparken och lek här hemma med barnen har vi sysselsatt oss med bland annat. Det behövdes efter mina bravader på torsdagen och sen var Oskar borta hela fredagen så vi ville spendera de sista dagarna tillsammans av denna påskledigheten!

Djurparken idag var superkul!! Många söta djurbebisar hade kommit till världen och vädret var riktigt härligt. Barnen sprang omkring och det var nästan onödigt att ens ha med vagnen ;-) den behövdes dock på knalleland senare!!

Imorgon ska jag jobba igen och nu behöver jag snart krypa till kojs om jag ska hinna sova nåt ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar