måndag 2 april 2012

Ledig måndag

Vi fortsätter vår helg lite till!

Vi har spenderat förmiddagen lite längre ner på gatan hos (Kia & Emil tänkte jag skriva) men Kia, Emil & Ronja ska det ju vara!! Vi vuxna fikade medans barnen åt glass!
Prat och skvaller utväxlades och nu är vi up to date igen ;-)

På eftermiddagen har mina vanligtvis icke så lugna barn varit ganska medgörliga så jag har städat lite och när K sov innan så experimenterade jag lite i köket och det blev några smarriga matlådor vill jag lova! Hade fläskfilé, kokosmjölk, wok-grönsaker och ananas hemma i skafferiet och det blev en supergod gryta!! :-) Nu ska jag hälla i mig en celcius och se till att jag är redo för en löprunda när Oskar kommer hem! (hoppas att jag kommer iväg för jag har fuskat hela helgen!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar