onsdag 18 april 2012

Buzzador

Har funderat på det ett tag och tänkte ge det en chans.. Jag har blivit Buzzador!

Buzzador är Nordens ledande företag inom Word of Mouth marketing och Social media marketing.
Våra 250 000 medlemmar (Buzzadorer) är nyfikna personer som provar produkter och tjänster. Buzzadoren sprider sina ärliga uppfattningar till vänner och bekanta - både online och offline.
Som Buzzador har du möjlighet att prova nya produkter och tjänster. Allt du behöver göra är att berätta om dem för dina vänner, öga mot öga och/eller via sociala medier. Att vara Buzzador är gratis och innebär många spännande möten mellan dig, dina vänner och nya produkter eller tjänster.

Hoppas att man snart får ett erbjudande, vore kul att testa nåt! Synd bara att jag inte anslöt mig tidigare för just nu pågår en Lipton-kampanj för att testa nya te-sorter och det hade passat mig som handen i handsken =)

Vill du också ansluta dig och prova på detta så registrera dig här! Ange gärna mig som "rekryterare" så får jag lite pluspoäng =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar