måndag 30 april 2012

My girls

Johanna & Mia (Bild lånad från Johannas facebook)

Igår på kvällen var Oskar hos sin bror och bytte bromsar på sin bil (naturligtvis svepskäl för att ta några öl) så jag var själv hemma med barnen. Vi hade fullt upp under dagen och planen på kvällen var att plocka lite här hemma och bara ha det lugnt och skönt... Tills Mia ringde och frågade om vi skulle dricka vin ;-) nu kunde jag ju naturligtvis inte detta då jag var själv med barnen men kom istället på den briljanta iden att hämta hit Mia och Johanna så jag ändå kunde vara med på ett hörn :-) sagt och gjort! Vi hade en jättemysig/rolig kväll!

Hämtade hem Oskar vid 00 och körde sen hem tjejerna. På så sätt slapp jag ta med barnen. Idag är jag trött som tusan men glad att jag bara drack cola light igår, annars hade jag nog varit död istället ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar