torsdag 1 december 2011

Tuffa dagar

Det har varit långa och tuffa dagar på jobbet denna veckan och när man jobbar mellan 6-16 (10 timmar minus rast) så är man trött efter jobbet!! Har varit dålig på att uppdatera pga detta. Däremot har jag ätit ganska bra och igår var jag och Jonas ute och sprang en runda.
Det var riktigt tungt att springa igår! Vi tänkte ta en längre runda, våran 5 km med en extrasväng men efter 2 km när vi springer på den avstickaren så fick jag avstyra dom planerna. Hade sånt håll och kände mig inte alls bra! 5 km var en riktig pers. Där fick man för att man har slappat i soffan i 2 veckor!!
Idag blir det sista gympapasset för hösten sen kör vi till våren igen :-)
Barnen har varit hemma denna veckan också och Oskar har varit hemma och VABat. Gunnar hostar och hostar ibland så mycket att han nästan kräks. Kerstin känns bra men är aningen pipig i andningen emellanåt. Vi bestämde att dom inte ska gå tillbaka förrän dom är helt friska denna gången. Nu får det vara slut med småförkylningar hit och dit!!!

1 kommentar:

  1. Fy! Hoppas barnen mår bra snart! Det är samma för oss. det är alltid någon som är sjuk!

    Duktigt att du gjort något. jag har suttit på rumpan :)

    SvaraRadera