lördag 31 december 2011

Gott Nytt År

Nu passar jag på att önska alla gott nytt år! Klockan är bara 23 men jag kommer inte att vara vaken på tolvslaget. Min väckarklocka står på 04.45 och kl 06 börjar jag jobba. Skittråkigt men vi hade ändå inga planer så varför inte låta de unga och friska på jobbet få roa sig lite ;-)

Så 2011 lider mot sitt slut och istället för att titta bakåt ser jag nu framåt. Viktigast med 2012 är ändå att komma igång med träningen igen. Självklart ska det springas även nästa år och några lopp ska klaras av. Mer om detta senare. Först ska jag kika på hur jag/vi ska få detta att funka så länge det inte funkar att springa ute. Jag har funderat på gym men det är svårt att få ihop det. Jag har till och med funderat på att köpa hem ett löpband men det är ganska dyrt. Jag är däremot helt övertygad om att jag skulle använda det. Vi får besluta i veckan hur det ska bli. I vilket fall är det viktklubb som gäller från och med imorgon. Invägning blir på fredag, fy vill inte ens erkänna för mig själv hur många kilo jag har gått upp sen sist!!

Ha en bra nyårsafton allihop så hörs vi nästa år!!

Skickat från min iPhone

1 kommentar: