torsdag 29 december 2011

Trots mm

Gunnar är inne i nån ny trotsålder. Säger man emot honom det minsta eller använder ordet nej så blir han helt galen och ger först ifrån sig ett gällt läte varpå han skriker NU ÄR JAG ARG PÅ DIG MAMMA!! Sen kan man få sig en liten känga också. Härligt detdär med trots.
Nåt som däremot är lite roligare men som visserligen har blivit ganska jobbigt i längden är att Gunnar besvarar alla frågor med varför? Va? Eller Vad menar du? Det låter ju jättesött och lite lillgammalt men efter några tusen frågor så är man ganska trött på det, haha!!

4 kommentarer:

  1. Trotsen är så underbar :)
    Det som är bra med det är att dom lär sig något nytt!

    SvaraRadera
  2. Asså, jag förstår att du inte tycker att detta är så roligt, men jag ligger dubbelvikt och asgarvar nu eftersom jag verkligen kan höra honom säga det, så bra beskrivet! =)

    SvaraRadera
  3. Känner igen där. Här hemma är det Vanessa som trotsar. Ibland känner jag mig helt slut.

    Jo, mina grabbar är fullt friska (tack och lov)
    Är Gunnars hjärtsjukdom allvarlig?

    kram

    SvaraRadera
  4. Förrsten, vilken vecka föddes Kerstin i?

    SvaraRadera