tisdag 27 december 2011

Trötta efter Leos

Vi har spenderat förmiddagen och fram till klockan 2 på Leos lekland. Vi hade med oss mormor så att vi var två mot två så att säga ;-) barnen tyckte att det var lika roligt som vanligt och Kerstin ääälskar att åka ruschbana så hon var överlycklig!! Gunnar hade nog kunnat stanna hela dagen men vid två hade Kerstin fått nog och ville sova så då åkte vi hem.
Nu badar barnen tillsammans och blir rena och fina och snart har även denna dagen gått.
Ikväll räknar jag med att dom ska somna i tid så då ska jag och honey kolla på en Harry Potter. Har inte sett dom innan men nu har vi börjat plöja dom med. Ikväll står nr fyra på tur...

2 kommentarer:

  1. Jag och L kollade Harry Potter innan vi åkte till byn. Älskar dom, läst böckerna? Bättre än filmerna!

    SvaraRadera
  2. Vi intar Leo's på fre:-D. Jag lär väl bli sittandes nånstans, medans andra sysselsätter Emil!!!
    Har bara sett snuttar ur olika Harry potter...... Men nångång ska jag se varenda film:-D.
    Kram/Kia

    SvaraRadera