tisdag 9 november 2010

Första snön

Ja det är väl ingen som har undgått att det har snöat idag. Att det skulle komma så mycket däremot..! En underbar chock :-D dessvärre är jag lite strandad här hemma eftersom vi inte har kunnat byta däck än. Det blev 2 st tunga promenader när gunnar skulle till och från dagis. Var även tvungen att skotta, 2 ggr till och med! Så det blev ett rejält träningspass idag ;-) gunnar har åkt stjärtlapp på dagis, snowracer hemma och ätit en hel del snö - blä! Han somnade som en stock :-) jag känner mig oxå helt slut, hoppas på en skön natt! Imorgon måste jag ringa bvc och avboka tiden eftersom jag inte kan ta mig dit, ska vara hemma och baka bullar istället :-D
Skickat från en Sony Ericsson mobiltelefon

2 kommentarer:

  1. Ouch!!! Vad mycke snö det kommit på våran gata!! Nu bor vi snart där.... om 2 veckor beräknas flyttlasset gå :0)...
    Kram//Kia

    SvaraRadera
  2. Vad mycket snö ni fått. mysigt.
    Kanske oxå skulle ta och baka lite.

    SvaraRadera