onsdag 11 november 2009

Today

Jobbat 2 nätter nu. Det värsta med stängningen på jobbet är att det verkligen förstör mina händer. Allt diskande, varmt & kallt och alla medel gör att jag får utslag och dom kliar som en galning! Nu har jag tagit på en salva som förhoppningsvis ska hjälpa lite! Idag har jag ganska fullt upp. Ska hämta Gunnis på dagis kl 12, åka in till stan, titta ut en ny diskmaskin, åka till Daniéla en sväng, följa med Gunnis och ta andra dosen av svininfluensavaccinet, handla och vara tillbaka hemma vid 16.30. Känns skönt att det börjar hända lite saker här hemma me. Idag ska Bosse komma och lägga golvet och förhoppningsvis finns diskmaskinen jag ska välja på lager så att vi kan sätta in den redan ikväll. Sen är bara frågan om vi ska köpa kyl & frys samtidigt eller vänta(?)
Försöker få en bra bild på Gunnar och Theo - förgäves!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar