onsdag 25 november 2009

Mer jul - ge mig!!

Idag var det dags för nästa del i julstöket och för att komma i rätt stämning så bakade jag och mamma pepparkakor! Dom blev riktigt bra till och med =) Gunnar sov så han missade årets pepparkakor tyvärr, men nästa år kan han nog vara med och kavla och gör gubbar och gummor!
Mamma hjälpte mig även att sy färdigt gardinerna och jag satte upp 2 julstakar till. Ska lägga upp bilder på det när fönstren är helt klara och pyntade. Det som är kvar nu är att pynta mina 2 "levande" adventsljusstakar, dom 4 fönstren där uppe och ta fram lite juldukar mm. Tomtar får nog vänta lite till annars blir Oskar galen på mig. Men även om jag faktiskt va först på gatan med att sätta upp ljusstakarna så var dom andra inte sena med att haka på, nu har 4 eller 5 hus till börjat lite smått =)
Vill så gärna att det ska komma lite snö med för då får man riktig julkänsla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar