måndag 9 november 2009

Helgen

I fredags efter jobbet åkte Oskar till Falkenberg för att hjälpa mamma & pappa i stugan. Jag & Gunnar va själva hemma och det gick faktiskt bra, hade en mysig natt och jag höll mina mörkrädsla i mycket bra skick! I lördags va vi först en sväng hos Daniéla för ovanlighetens skull.. Skulle bara lämna en ljudbok men blev kvar lite längre. Killarna tycker att det är så kul att leka ihop och Daniéla skulle på kalas och ville att jag skulle hjälpa henne med håret.. Och det blev bra, hon hade tydligen fått en hel del komplimanger för det =)
Resultatet - inget avancerat men lite nytt!
När vi kom hem ringde Oskar, han hade tydligen inte kommit så långt som han hade räknat med och behövde stanna en natt till =( Han ville att vi skulle komma ner och göra honom sällskap och kunna ha lite hel tillsammans så vi packade in oss i bilen och åkte dit! Hade en mysig kväll och Gunnar tyckte det va kul att leka med lite nya grejer (som mormors kaffekoppar och morfars radio). Sen på söndagen va det dags för höjdpunkten - GeKås =) Jag och mamma åkte dit och det fanns huuuur mycket som helst. Handlade för 2000 kr men kunde köpt massa mer saker. Måste åka dit snart igen!! Köpte mest julsaker och kläder till Gunnar så alla julklappar jag hade tänkt köpa får vänta lite ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar