lördag 14 november 2009

Lördag

När jag vaknade imorses så hade jag ingen aning om va det va för dag. Va jag ledig? Ska jag jobba? Ska Gunnar till dagis? sen fick jag den underbara uppenbarelsen att det är LÖRDAG idag =) Äntligen helg!!! Anledningen till min förvirrning va nog den dåliga sömnen inatt. Gunnar vakna nämligen tolv och bara skrek och skrek stackarn. Måste varit nåt med magen. Till slut va jag tvungen att sätta honom i bilen och då tog det inte lång tid innan han la igen ögonen och vid halv 2 sov vi gott igen. Igår blev lite fredagsmys iallafall, fast Gunnar ville inte somna förän 20.30 och vi gick och la oss kl 22. Orkade aldrig vänta på vem som skulle åka ut men läste på aftonbladet nu att det va Eddie =) äntligen!! Idag ska nog familjen Svantesson/Hernandez komma hit och umgås lite så nu måste jag snart börja plocka upp här lite.. men först lite mera "midnight sun"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar