måndag 23 november 2009

New Moon =)

Den va alldeles underbar! Finns nog inga andra ord =) Det tråkiga är att nu är det över, sett fram emot det så länge.. vad ska man göra nu? Vi har iochförsig redan bokat upp en bio till. När den kommer till stan ska mommie följa med mig, Daniéla och Pernilla och se den. Det va så kul, på vägen till bion satt jag och Daniéla och pratade om skådespelarna och när jag sa att han som spelar Edward heter Robert Pattinson tittade hon på mig med kontig bli och sa "Petterson? Heter han Robert Petterson"? Skratta så jag dog, hon är så underbar! Jag har några invändningar mot filmen... men ska inte dra dom här. Det kanske förstör för nån som tänkt se den.. Men en sak kan jag säga att det hände väldigt mycket väldigt snabbt och sen va den mer eller mindre bara slut. Det är ju skillnaden mellan filmen och boken. Det finns så oerhört mycket som dom inte kan ta med för då skulle filmen bli såååå lång. Men nä jag ska inte tänka för mycket så.. Den va bra! ser fram emot den 6e nu =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar