lördag 12 maj 2012

Veckan...

Jag har varit seg den här veckan och inte orkat göra någonting!! Inte haft lust eller ork. Har fortfarande inte hittat någon men hoppas att den kommer tillbaka under helgen!
Mår så mycket bättre när jag tränar men hittar inte viljan, motivationen eller tiden. Det är lite jobbigt!

Idag kommer iallafall lite fikasällskap , hoppas att det piggar upp lite. Oskar och hans bror håller även på att göra klart hallen uppe så lite är på väg att lätta!

I övrigt så håller Oskar på att fixa en ny blogg till mig så jag ska flytta men det kommer nog att ta ett tag till...

Ha en bra helg! :-)

2 kommentarer:

  1. Hoppas det vänder gumman!!

    Var ska du flytta? Wordpress kanske ? :)

    SvaraRadera
  2. nu j*klar ska vi hitta motivationen!!! vi börjar imon... jag laddar mentalt!!!! :)

    SvaraRadera