söndag 27 maj 2012

Hofsnäs

Igår eftermiddag tog jag med mig Gunnar, Kerstin, Maja och Wille till hofsnäs. Det var en arnabo-träff där... Arnabo är alltså området vi bor på och det byggdes under 70-80 talet typ så de som byggde då hade en träff. Vissa har flyttat här ifrån och vissa bor fortfarande kvar! Det va roligt att träffa gamla grannar och se flera som man lekte med som barn :-)

Hofsnäs är ju så underbart med! Varför åker man inte dit oftare?! Stora ytor för barnen att springa på, man kan bada, äta glass, fika och grilla! Igår var det dock såpbubblor som var av störst intresse för mina barn. Maja och Wille lekte med några andra barn i samma ålder lite men mest var dom med Gunnar och Kerstin och med hjälp av dom och mamma så kunde jag sitta ner och ta igen mig lite iallafall :-)

Lite färg råkade jag få med mest röd färg visserligen men ändå! ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar