onsdag 2 maj 2012

Inhalering pågår

Tjo! Idag vabar jag med Kerstin. Hon hostar, rosslar och snorar för andra veckan i rad. Vi har precis inhalerat och nu väntar vi på att vårdcentralen ska ringa. Måste komma in och få läkarintyg eftersom det är hennes andra vecka.. Oskar var hemma med henne hela förra veckan så nu var det min tur.

I övrigt är hon pigg och glad och skulle säkert orka med lek på dagis men dom vill nog däremot inte ha dit henne så hon får vara hemma lite till!

Det är fint väder idag så om Kerstin fortsätter att vara pigg så kan vi nog vara ute en stund sen och greja lite i trädgården eller ta en liten promenad :-)

1 kommentar:

  1. Vad är det för medicin? Xander har bara en blå och brun.

    Får hon inte gå på dagis pga att hon behöver inhalera?? Jag skickar med den till dagis om Xander behöver.

    Sv: tack för din kommentar! Känns grymt roligt igen. Tänk att jag orkade! Ska försöka mig på 2km så fort tiden finns.

    SvaraRadera