lördag 3 mars 2012

Sol i sinne, brun inne

Åh vad dålig jag har varit på att uppdatera i veckan! Men vi har haft full rulle här hemma från morgon till kväll och jag har somnat som en stock på kvällarna och varit allmänt trött på det mesta!
Jag ska inte dra en massa tråkiga detaljer för det mesta handlar om jobb, öppna förskolan och utelekar i fint väder! Helgen verkar bjuda på ett riktigt kalasväder, synd att man jobbar bara!!

Hoppas att ni andra har en bra helg, är lediga och njuter av det!!

2 kommentarer:

  1. heeej hopp..

    ja veckorna går toksnabbt.. Även jag jobbar i helgen, men jag som legat sjuk i en månad ser fram mot det, haha..
    fint väder har vi med och det lyfter humöret.. :)

    kramkrma

    SvaraRadera
  2. Jag ska vänta med spänning på en uppdatering från löpturen ikväll! :)

    SvaraRadera