tisdag 6 mars 2012

God natt

Hoppas att det blir en god natt iallafall. Kerstin ska inte få någon välling inatt! Nu får det vara bra. Jag har märkt att hon inte bryr sig heller men ibland gör man välling av bara farten för att man vill soooova!! ;-) men Kerstin vill oftast bara att man går ner och hämtar en flaska innan vi somnar om. Om det är välling, mjölk, nyponsoppa eller vatten verkar inte vara så noga (peppar peppar!!). Frågan är varför vi ska gå ner? För om jag flyttar henne från hennes säng till våran utan att gå ner emellan så blir hon galen!!
Vällingen är inatt även tillfälligt slut så jag KAN inte ge henne även om jag vill så det blir något av en chansning ;-) nejdå det ska hå bra. Hon kanske har fått välling 2 nätter på en veckan!!

Nu ska jag iaf sova för jag är stentrött. Kl står som vanligt på 04.45 imorgon, god natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar