fredag 15 januari 2010

Vilken morgon!

..tur att den snart är över! Vet inte vart min goda, glada, mysiga son tog vägen imorses?! Allt va frid och fröjd när han vaknade (visserligen väldigt tidigt dvs 06.00), vi satt i sängen och läste lite i en bok innan vi gick ner och kollade på teletubbies som vi gör varje morgon! Sen måste någon ha bytt ut honom mot en grinolle för han va grinig för precis allting och ingenting dög. Jag fick inte ens äta lite frukost så jag kände att vi måste hitta på någonting och på fredagar är öppna förskolan öppen med sångstund och allt och det brukar ju Gunnar gilla. Så sagt och gjort så tog vi på oss alla kläder och åkte in till stan, väl inne i stan så somna naturligtvis Gunnar. Vi vände och åkte hem! Gunnar behövde nog få sova och jag hoppas att han vaknar på rätt sida denna gången! Jag sitter i soffan och ska ta en stor kopp lugnande té och lite frukost innan jag oxå ska försöka få lite rätsida på denna dagen! Det är faktiskt fredag, mys, let's dance, god mat och nåt litet gott ska nog kunna slinka ner!! Typ popcorn, jag är sugen på popcorn!! Så nu försöker vi ändra attityd och ska försöka göra detta till en trevlig helg =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar