måndag 4 januari 2010

2009

Här kommer en rolig lista om 2009 som jag hittade på http://www.tbroberg.blogg.se/ 1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Hmm.. Säkert massa saker men det enda jag kan komma ihåg just nu är att jag badade i havet med en häst i Mexico. 2. Höll du några av dina nyårslöften? Ja ett tag iallafall! 3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Jajjemän. Ska inte räkna upp dom här för då glömmer jag säkert nån, men det va några st. Inte lika många som 2008 men ett par 3 st bebisar kanske :) 4. Dog någon som stod dig nära? Ja min kära mormor fick äntligen åka till himlen och vara med morfar som hon hade önskat så länge! 5. Vilka länder besökte du? Mexico baby! 6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Hmm... Lite mer kosing hade inte varit fel! 7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas. 2 Maj när min bror och hans Gladys gifte sig på en strand i Mexico, det va en underbart vacker dag som jag alltid kommer minnas! 8. Vad var din största framgång 2009? ??? 9. Största misstaget? Gör jag misstag?
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Förutom mina två olyckor som ledde till svimmningar så har jag bara varit lite dålig här och där, inget allvarligt! Med tanke på min klumpighet så har jag klarat mig ganska bra ;) 11. Bästa köpet? Enligt Oskar skulle väl det vara värmepumpen till garaget men där håller jag inte me... Jädra onödigt bara! För Gunnar skulle det nog vara hans sulki som han kunde sitta i så fint och se allt som hände runt omkring. För mig? Har jag köpt nåt spec? Oh förresten jag älskade skorna jag köpte i FBG, dom rosa, dom va nice. Det va det jag kunde komma på! 12. Vad spenderade du mest pengar på? Min familj skulle jag tro och Gunnar framförallt! 13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Det mesta gör mig faktiskt glad men varje framsteget som Gunnar gör, gör mig överlycklig! 14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Typ allt med Lady Gaga eftersom Gunnar diggar henne (framförallt Pokerface), Right Round och Svenne Banan! 15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Jag är ofta glad, möjligtvis har jag haft lite kortare stubin
16. Vad önskar du att du gjort mer? Tagit mig tid att träna. 17. Vad önskar du att du gjort mindre? Lagt ner mindre tid på att vara irriterad på saker och personer! 18. De bästa nya människorna du träffade år 2009? Alla underbara människor vi träffade i Mexico och som jag snart hoppas att träffa igen! 19. Blev du kär i år?

Är alltid kär i min Oskar ju! Även om jag inte tycker att KÄR är rätt ord, men jag antar att det är det dom är ute efter..

20. Favoritprogram på TV? Tycker att det har varit ovanligt lite bra program som har gått på TV detta året och spec i höstas. Så jag har kollat en hel del på TvShack för att kompensera. Men iallafall så har jag följt Desperate, 9021o, Vampire Diaries, Bonde, Grannfejden, let's dance och en säkert nåt annat dåligt som jag följer i brist på annat! 21. Bästa boken du läste? Alla 4 Twilight såklart =) 22. Största musikaliska upptäckten? Gör inte så många musikaliska upptäckter faktiskt! 23. Något du önskade dig och fick? Eftersom vi är ganska noga med önskelistor så brukar jag få vad jag önskar mig! 24. Något du önskade dig men inte fick? Jag önskade mig ridlektioner i julklapp och det fick jag inte. Det hade varit så kul annars.. 25. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? På födelsedagen jobbade jag faktiskt, men jag firade några veckor senare tillsammans med Johanna men en riktigt lyckad fest! 26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Nej det har varit bra faktiskt! 27. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? ?? ??? Gamla vanliga skulle jag tro! 28. Vad fick dig att må bra? Familjen och framförallt Gunnis som är så duktig! 29. Vem saknade du? Johanna självklart eftersom hon är så långt borta! 30. Hur spenderade du nyåret? Hemma med familjen tillsammans med vänner och barn. Ät middag, cheesecake, lekte lekar och barnen va duktiga och alla sov innan kl 22!

1 kommentar:

  1. Haha, låter faktiskt som du svarade rätt ärligt!
    Love you gums =)

    SvaraRadera