torsdag 7 januari 2010

Sick, sick sicko!

Nu är jag sjuk me! Började igårkväll med feberfrossa och svullna mandlar. Idag har jag kännt mig allmänt trött och febrig. Oskar skulle börjat jobba idag men det blir ingenting med det! Gunnar har varit ganska grinig, han böjar väl tröttna på att bara vara hemma på dagarna. Nu när jag nattade honom var han oxå lite varm tyckte jag allt! Även om jag har varit sjuk så har jag, till skillnad från min käre sambo, tagit mig ur soffan för att tex laga mat, hjälpa Gunnar med div saker och så passade jag faktiskt Gunnar när O va på apoteket! Men nu sover som sagt Gunnar så nu ska jag göra iordning en kopp té, lägga mig under täcket i soffan och kolla på Johan Falk. Kanske ska jag till och med ta en skål Ben & Jerry glass =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar