lördag 15 augusti 2009

Vilken soppa!

Jag vet inte varför men jag har nån slags fobi mot kladd! Så fort jag blir kladdig måste jag tvätta mig och jag märker att jag är sån mot Gunnar me, detta måste sluta! Såg nämligen ett program om en liten pojke som inte kunde äta kladdig mat som tex potatismos för att han va rädd för sånt, detta hade han fått av sin mamma som hela tiden såg till att han va ren och torr. Detta va ju naturligtvis överdrivet, att det säkert inte skulle gå så för Gunnis, men det är tydligen viktigt för barn att få kladda så igår hade vi lite terapi för mig.
Efter att vi hade ätit ville Gunnar sitta på bordet, det fick han göra och där fanns en massa att kladda med. Detta blev resultatet (jag satt hela tiden och kämpade emot att torka upp):

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar