torsdag 20 augusti 2009

Tuff vecka

Jag har sovit 12 timmar på 3 dygn, det börjar ta på mina krafter! Jag har nämligen jobbat stängning det senaste, varit hemma och i säng ca 03.30 för att sedan gå upp igen kl 08.00 för att skola in Gunnar på dagis.. Jobbigt men roligt! Det går bara bra för Gunnar och han tycker att det är jätteroligt med dagis. Än så länge har vi inte lämnat honom utan varit med och lekt, men i nästa vecka ska vi nog börja gå ifrån lite granna. Direkt när vi har kommit ut från vårat 2 timmars besök på dagis har Gunnar slocknat varenda dag. Det är mycket nya intryck, människor och barn så det är inte så konstigt.. Idag har jag varit ledig... Ikväll blir det slapp kväll i soffan, godis + film =) Kanske Mamma Mia, den e så bra =) Blir så glad av den filmen och musiken är underbar!! Oskar är ute och gräver hål i trädgården och jag kommer att somna innan kl 21 :-P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar