måndag 17 augusti 2009

Första dagen!

Idag skulle vi gå till dagis med Gunnar för första gången.. Och vad händer?? Jo klockan 09.05 vaknar vi (skulle vara där kl 09). Vi har självklart inte satt någon klocka för Gunnar vaknar ju alltid klockan 7.. Det misstaget lär vi inte göra om. Resten av denna dagen gick dock väldigt bra, bättre än vi hade trott. Efter bara 5 min va Gunnar nere på golvet och lekte, han höll sig lite på sin kant och gick inte alltför nära dom andra barnen men han va inte alls så rädd jag trodde att han skulle va. Efter en stund fick dom andra barnen gå ut och leka och då kunde Gunnar springa runt fritt överallt och tro mig, det gjorde han!! Efter 1,5 timmar åkte vi hem och då va Gunnar trött. Imorgon är det samma schema igen, då kan nog tyvärr inte jag följa med för jag jobbar halva natten =( Vi hann som tur va ta några kort innan vi gick hemifrån =)
Gunnar är redo för första dagen på dagis!
Kom nu så går vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar