onsdag 5 augusti 2009

Liseberg

Igår var jag, Oskar, Gunnar, Dalle, Aston och Sophie på Liseberg. Jenni mötte oxå upp oss på eftermiddagen och vi hade en supermysig dag där =) Gunnar och Aston åkte karuseller, Oskar och Dalle drack öl och vi tjejer ja vi åkte mest bergodalbanor =) Det är skrämmande att det märks att man blir äldre! Jag var aldrig rädd eller illamående när jag åkte karuseller när jag var mindre men nu blir det värre och värre för varje år som går! Så fort det snurrar lite så känner jag illamående direkt. Att jag blir rädd när jag åker bergodalbanor kommer nog däremot inte hindra mig i framtiden, det är ju halva nöjet!
Jen & Sohie väntar på Lisebergsbanan!
Gunnar tyckte det roligaste på Liseberg va när han hittade en vattenpöl ;)
Men hästkarusellen va kulig me!
Aston klappar sin häst :)
Tyvärr ett väldigt dåligt kort på Sophie efter Flumriden. För att förklara så är det mörka på hennes lår vatten!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar