måndag 10 september 2012

Omställning

Ikväll ska jag jobba kväll för första gången på typ 3-4 år! Jag försökte vara uppe extra sent igår, somnade strax efter 00 och sov till 09. Planen var att sova till 10 men det är inte det lättaste när man är van att gå upp innan 07 ;-) Jag ska ju ändå vara vaken till typ 03-04 inatt så jag får nog köpa en red bull innan jobbet!
Barnen är på dagis så jag har passat på att träna och innan jobbet ska jag luncha med en kompis. De ska gå som vanligt denna veckan eftersom jag måste sova på morgonen och sen börjar jag jobba innan Oskar kommer hem så lättast för alla är om de går som vanligt. Inte lättast för mig dock eftersom jag inte kommer få träffa dom i vaket tillstånd förrän på fredag :-( i utbyte får jag iallafall en extra ledig helg och det får det ändå vara värt!

1 kommentar: