lördag 1 september 2012

God lördag

Hej!
Äntligen är jobbveckan slut och jag har några dagar hemma med barnen. Oskar är hos sin bror i Järna hela helgen så jag och barnen har verkligen kvalitetstid tillsammans.
Idag fick jag sovmorgon till 07 och det var riktigt härligt. Vi ska på barnkalas till Theo idag som fyller 4 år. Innan dess har vi lite ärenden som att handla och beställa medicin på Apoteket. Kylskåpet står tomt och jag ska passa på att äta sånt som inte Oskar gillar ;-)
Igår var vi trötta. Jag slutade tidigare (14.00) hämtade barnen och handlade lite fika. Vi fick finbesök av halva familjen Wigren och det var supertrevligt :-) barnen lekte lite även om mina var ganska trötta efter en hel vecka på dagis! Dom somnade tidigt sen (19.00) och även jag tog en liten powernap! Som tur var satte jag larm och vaknade 19.45. Vill ju inte sova bort hela fredagskvällen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar