lördag 1 september 2012

God(?) kväll

Det var nåt som smög sig på mig innan! Det började med lite lätt huvudvärk på morgonen, jag tog en Alvedon och det gick över. Fick även lite halsont under dagen som bara blev värre och värre. När huvudvärken kom tillbaka, gjorde den det med full kraft. Vi fick lämna Theos kalas efter bara en timma och åka hem.
Barnen fick sina godispåsar och jag satte på kung du panda 2. De satt som två små ljus och jag fick till och med sova en knapp timma. Jag mår lite bättre nu, men bra är det inte. Har inte ens någon matlust, jag som har köpt fajitas! :-(

2 kommentarer:

  1. hej

    skrev en kommentar nyss men det verka försvunnit ut i cybern innan ajg hann posta den.. :(

    skrev iaf att jag mår rätt lik som dig, ont i halsen och fryser och är allmänt uschlig.. hoppas jag orkar jobba i morgon iaf.. så här får jag ta ofrivilliga träningsfria dagar.. :(

    krya på dig , kramisar

    SvaraRadera