lördag 28 juli 2012

Jäkla skitblogg

Gör ett sista försök att skriva dessa inlägg som jag har försökt publicera i flera dagar!

Jag ligger på lyckesand och solar!! Ensam! Barnen var med på förmiddagen mellan 10-12 sen åkte dom hem för att äta och Kerstin skulle sova, kvar blev jag med min kylbag. Där i finns fika, cola light och bananer. Allt för att jag ska klara mig några timmar själv. Jag har en "vi föräldrar" tidning att läsa men tyvärr läste jag ut min bok igår så lite långtråkigt får jag snart ;-)
Det är mycket folk på stranden och jag önskar att jag hade kommit ihåg mina hörlurar så jag slapp lyssna på alla. Har redan bytt plats 2 ggr på grund av att idioter har lagt sig PRECIS bredvid mig och jag måste lyssna på deras dravel. Vad bitter jag låter! ;-) men jag vill ju ha lite lugn och ro!! Det har jag nu!

I eftermiddag åker vi hem! Då ska jag snabbt tvätta och packa om för sen blir det några dagar i Falkenberg innan det är jobbdags igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar