torsdag 19 juli 2012

Hästar

Idag på förmiddagen gav vi oss iväg med farfar. Han känner en "tant" som har hästar lite längre bort. Wilma gillar hästar, Kerstin älskar alla djur och Gunnar har ridit flera gånger! Vi skulle bara gå dit en sväng och klappa lite hästar men snälla Miranda (som "tanten" hette frågade nästan direkt om någon ville rida och hon tog även fram kärra som den lille shettisen kunde köra. Snacka om att det blev poppis och förmiddagen var gjord!
På vägen hem började det regna och sedan dess har det inte hållt upp i många minuter. En lite långtråkig eftermiddag och jag blev trött som tusan. Sov i kanske 45 min och nu har jag äntligen piggnat till.

Vi har lite internetproblem här också. För att komma in på nätet får man starta om hela telefonen och då fungerar det i ca 5 min innan det lägger av igen. Ingen aning vad det beror på?! Så att jag inte skriver så mycket har sina orsaker!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar