torsdag 22 juli 2010

Underbar dag igår!

Igår var jag & Gunnar + Theo & Daniéla på Borås Djurpark. Vi hade det jättebra, aningen varmt kanske men många drickor och glassar konsumerades för att svalka oss.
Barnen skötte sig jättebra, inga utbrott utan dom lyssnade på sina mammor :) Gunnar tycker att det är jätteroligt att kolla på alla djuren, men han har även lite respekt och förstår att dom kan vara stora och farliga. Vi var borta hela dagen igår. Åkte vid 10 till Theo och Daniéla och sen vidare därifrån till djurparken och vi var inte hemma innan halv 7 på kvällen! Då var Gunnar jättetrött och somnade efter kvällsmat och drikki i sängen. Jag tog lite kort på djuren under dagen och dom kollade vi på i min mobil när jag nattade honom och han somnade med min mobil i handen helt utslagen! ( Hade jag kunnat ladda upp bilder hade ni fått se).
När Gunnar hade somnat kollade jag & Oskar på snabba cash och åt godis. Jag kunde inte hålla mig även om jag håller på att läsa boken.. Måste däremot läsa ut boken med, för det va mycket som inte stämde enligt mig..
Igår när vi var borta så var Oskar duktig och jobbade lite här hemma. Han grejade med Gunnars rum och om bara en målning till så är rummet iallafall byggfärdigt. Då fattas bara en sväng till IKEA sen ska Gunnar få flytta ifrån mammas och pappas trygga säng till sin egen (lycka till). Bilder kommer!! (JÄKLA BLOGGER)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar