torsdag 22 juli 2010

aldrig som man tänkt sig!

Jag tog till slut beslutet att jag och Gunnar åker med Oskar till Stockholm över helgen. Har velat fram och tillbaka i flera veckor. Han ska nämligen åka upp till bror sin och hjälpa honom lite i huset dom har köpt. Ville inte riktigt vara hemma själv med Gunnar eftersom ingen annan är hemma, tråkigt och om nåt skulle hända vem skulle då ta hand om Gunnar och köra mig till sjukhuset? Ett alternativ var att åka till mor och far i Falkenberg och det skulle säkert Gunnar tycka vore jättekul, men stackars mor min skulle inte få en lugn stund ;-) Mamma el pappa duger nämligen inte alls när mormor är med! Visserligen skönt men efter ett tag känner man sig lite överflödig ;-) Planen var att åka imorgon bitti, men nåt ska ju alltid krångla.. Ikväll va det Gunnar som precis nu (22.44) somnade så vi har inte hunnit packa nåt än. Jag skulle tvättat och städat undan lite under kvällen men nu har jag inte mycket ork el lust längre. Vi slappar i soffan med kall cola och filmen "farsan" hoppas att den kan pigga upp lite. Går upp i tid imorgon istället. Imorgon är en annan dag - Som Christer Björkman så vackert sjöng!!

1 kommentar: