torsdag 1 juli 2010

Fullt ös

Jag och Gunnar har fullt upp på våran semester och det verkar ta på både hans och mina krafter. Imorses sov han tex till 08.45, trodde inte mina ögon när jag kollade på klockan! Jag har haft jättemycket foglossningssmärtor på kvällarna, jobbigt att bara ta sig från soffan till sängen! Det blir nog bättre när Oskar är på semester, då kan han springa med Gunnar lite mer och jag får vila! Igår va vi och hälsade på Carina, Edgar och Simone i Påbo. Det va jättetrevligt och verkligen på tiden! Blir lättare att ses snart när bebisen har kommit och Carina har fått sitt körkort (håller tummarna hela tiden för jag vet inte när hon har tid för uppskrivning/uppkörning). Idag vet jag inte hur vi ska lägga upp schemat. Vet att vi måste handla nån gång under dagen och så ska vi vara i stan kl 16 och fira Wille som fyller 5 år idag (måste köpa present till honom me). Är sugen på att åka och bada med Gunnar, men vart? Mogden känns inte sååå lockande.. Kanske ska träffa Sandra med barn oxå.. Ja ni ser - fullt upp :-) Vi får allt se vad som händer! En underbar dag lär det iallafall bli =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar