tisdag 23 februari 2010

Va hände?

Skulle inte jag bli bättre på att blogga? Lovade jag inte detta? Jag har verkligen inte haft någon inspiration för tillfället.. Delvis beror det på att jag inte kan blogga genom telefonen längre eftersom inställningarna försvann när jag gjorde en uppatering och vi får det inte riktigt att funka.. Sen är det endel som jag vill skriva om men som jag cencurerar för tillfället.. får se om jag kanske tar bladet från munnen nån dag! Idag jobbar jag sista stängningen for ever :) Sen är det bara dagtider som gäller. Det är lite tråkigt på ett sätt för jag gillar personerna som jobbar stängning och ofta är det ganska lugnt på kvällarna, men det är väldigt fysiskt tungt och jag är ingen nattmänniska så på det viset ska det bli skönt. Hae IPP (typ utvecklingssamtal) med chefen igår med och det gick bra, han tyckte att jag va lite hård i min egen gradering och jag blev väldigt positivt överraskad över vad han hade att säga om mig. Nu ska jag ta och laga lite soppa till lunch och sen slappa lite innan jobbet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar