tisdag 9 februari 2010

Kill me now!

Jag mår så fruktansvärt jävla dåligt idag!! Vet inte vad jag har åkt på.. Vinterkräksjukan eller vanlig magflunsa? Eller har jag ätit nåt? Iallafall har jag bara lyckats behålla 4 st körsbärstomater idag, allt annat har kommit upp. Till och med vatten! Skulle jobbat stängning idag men det kunde jag bara glömma. Sov iallafall typ 3 timmar på eftermiddagen och det va ljuvligt! Gunnar ska vara hemma från dagis imorgon så att inte alla på dagis blir smittade så Oskar är oxå hemma. Ev blir det väl han som får åka med Gunnar till hospitalet för att mäta blodtryck så vi får hoppas att det går bra. Nu tror jag att jag ska gå upp och hämta en riktigt romantisk film så jag kan slappa i soffan och kanske få i mig några mer tomater!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar