tisdag 29 december 2009

Klippt mig!

Idag var jag hos min frisör för lite uppfräshning. Färgade utväxten och gjorde svart/lila slingor på två ställen. Det blev riktigt bra faktiskt. Tyvärr får ni klara er utan bild för min ögoninflammtion gör att jag ser tokig ut. Nästan som om jag inte gjort annat än att gråta i flera dagar! Och det är ju inte fallet, är faktiskt väldigt lycklig just nu =) Ikväll ska jag jobba, ska bara äta lite här strax sen måste jag åka! Oskar och Gunnar är i FBG till imorgon så jag måste sova själv inatt. Det hjälper inte att Oskar satt och skrämde upp mig igår med att han hade sett en äckelgubbe kolla in i vårat fönster mitt i natten. Nu vet ju jag att detta va skoj men jag är ju så fruktansvärt mörkrädd så inatt kommer jag säkert ligga och tänka på det! Tack så mycket älskling!!!

1 kommentar:

  1. nämen usch, sånt får man ju inte skoja om! låter nice med svart/lila slingor. vill se! du får censurera ditt öga ;)

    SvaraRadera