måndag 7 december 2009

Julprommis

I lördags var det Julpromenad här i Hökerum. Jättemysig slinga som man går i skogen med tända ljus överallt. På vägen grillar man korv, spelar på chokladhjul, dricker glögg och får träffa tomten. Vilket BTW inte va så kul för Gunnar skrek så fort han fick se tomten, undrar då hur det ska gå på julafton? Här kommer iaf lite bilder från när vi gick som jag inte kunnat ladda upp förrän nu eftersom jag städade bort min datakabel. Påminn mig om att sluta städa, man hittar ju ingenting efteråt!
Daniéla & Theo när vi började gå
Jag, Gunnar & Daniéla (Theo syns ej på bilden) Oskar & Gunnar tar en liten paus för att värma sig vid brasan. Gunnar försökte hela tiden blåsa ut den men lyckades inte riktigt ;)
Pepparkakshus
När vi hade gått klart fick Gunnar smaka på godiset han fick av tomten, i munnen har han en STOR chokladbit =)
Efter promenaden gick vi hem till oss och drack glögg och åt potatisgratäng med fläskfilé! Det va smaskens.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar