lördag 3 oktober 2009

Bättre igen =)

Äntligen börjar jag bli lite bättre igen!!! Har inte längre feber och ont i magen!! Fast matlusten är inte helt som vanligt.. Kanske dröjer lite innan man kan äta som innan med tanke på att jag knappt ätit nåt på 4 dagar. Gunnar har oxå varit lite dålig men han har mest spytt, det gjorde jag bara en gång så det är lite jobbigt för honom =( Nu verkar faktiskt han oxå lite bättre!! Idag va vi en väldigt kort sväng på höstmarknaden i Ulricehamn, det va superdåligt väder så vi stannade bara till för att köpa lite marknadsgodis =) Hoppas att aptiten kommer tillbaka till ikväll, jag jobbar på det för det väntas tacos =) Egentligen fredagsmat men igår ville jag inte äta nåt så vi sparat till idag. Nu har jag lite tid för mig själv, Oskar och Gunnar åkte en sväng till Farbror Åke så jag ska passa på att kolla lite på film men först ska jag se till disken...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar