lördag 30 maj 2009

Snacka om uppehåll!

Nu har jag tagit ett uppehåll i över 2 månader! Men nu kände jag behov av att skriva lite igen.. Om detta är en engångsgrej får ödet utvisa! Tänker inte dra upp allt som hänt sen sist, men för att nämna nåt så har jag varit på en underbar resa i Mexico, jag har börjat jobba igen och Oskar är nu hemma och är pappaledig! Idag har jag jobbat mellan 8-17, när jag kom hem körde jag in Oskar till Uschlet för att han skulle ta några öl med sin bror, tog med mig en pizza hem, la Gunnar för natten och förberedde en kväll framför TV'n och Robinssonfinalen.. Hoppas att Jarmo vinner, men nu ramla han iochförsig ner i en tävling. Har inte kollat så noga nu faktiskt så jag hoppas inte att han åker ut! Det märker vi snart :) Imorgon börjar jag jobba kl 06.00 (tidigt som aset) så senast 23 ska jag hämta Oskar ikväll.. Får se hur det går för honom och Gunnis imorrn ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar