lördag 14 mars 2009

Va??

Tillstånd: Chock!! Ja vad hände? Första chocken va "48 p till melodi nr 1 Hope and Glory" huh?? Då tänkte jag att den där Ugglas skulle ta hem det hela men när hon fick 120 p visste jag inte vad jag skulle tro... Molly? (nej gud bevare mig väl), Emilia? (nej kan det va så), Agnes kanske (men tycker verkligen majoriteten att den skulle va bäst?). Tänkte aldrig ens att den som vann ens va ett alternativ.. Men jag ska inte klaga. Jag röstade inte jag gjorde inte min del, men jag har väl fortfarande rätt att va i chock ;) Nej nu behöver jag komma ner på jorden igen.. Ska kolla på sopranos nu, har inte sett den innan men hört att den ska va så bra!! Måste även ladda om. Tänka på Moskva och att man måste peppa fram den låten till max.. Maybe it grows on you :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar