tisdag 7 augusti 2012

Om och om igen

Mitt liv ser för tillfället ut som en enda stor upprepning. Mina dagar ser nästan exakt likadana ut!

04.45 uppstigning - göra mig redo för jobb, packa matlåda, köra till jobbet.
06.5-16.15 jobbelijobbjobb
16.45 hämtar på dagis - hem och laga mat
17.30 mat - sen myser jag med barnen fram till...
18.30 välling, nattning och dyl
19.45 barn sover (oftast!)
20.00-21.00 nån form av träning
21.00-> dusch, varva ner och i säng. Ännu en dag slut, imorgon börjar vi på en ny (men ändå samma) kula.

Aningen deprimerande när man känner att man inte får så mycket gjort men jag gillar ändå rutiner, önskar bara att dygnet hade fler timmar!

2 kommentarer:

  1. Tycker du är jätteduktig som ens hinner träna när du har så små barn:) men visst är det så här dagarna ser ut oftast :))ha en bra dag imorrn..blink blink ;)
    kramiz Anna

    SvaraRadera
  2. Det klassiska ekorrhjulet som bara snurrar runt runt! Men vet du, är precis likadant här :)

    SvaraRadera